19.05.2009

OTOMATİK PİLOT

Hayat.. Hani şu her sabah mırın kırın tadında haşır neşir olduğum... Yataktan çıkmayı 1 dk bile uzatsam keyiflenip gülümsediğim. Hayat diyorum ya, yoksa siz de benim gibi anlamını mı unuttunuz. İçim çürümüş benim bu yaşta. Çürümese ne olacak ki; insanların gözlerinde, her aktivite için, para logosu belirir oldu. Richi Rich çizgi filminden fırlamış gibiyiz toplum olarak. Hele dolmuş şoförleri, onlarda surat komlpe 2 TL gibi görünüyor artık. Bazılar da parasını veremeyen diye söyleniyor. Veremiyorum işte ne yapayım. Gitmiyor elim cebime. Aman Allahım üstüne bir de cimri olduk iyi mi? İyi iyi... Hiç değilse toplumda bir statümüz olur. Benim de son model bir arabam olsa, fena mı olurdu? Şimdi bunları okumazdınız. Size hava basardım ben de. Dün akşam felanca yerdeki fişman mekanı keşfettim. Araba altımda ya, cepte de para dolu maşallah. Şunu yedim, bunu içtim;ay tavsiye ederim. nameleri yazardım. Onu da kimse okumazdı. Bir Allah'ın kulu da mail yollamaz mı arkadaşım ya yazınızı okudum. Oldukça saçma buldum. Ne diyorsun kızım sen? Derdin ne? Razıyım. Aman yazmazsanız yazmayın. Sanki gazeteden para alıyorum beni okuyan var diye. Bunu da beleş yapıyoruz. Ama olsun. Belki ilerde Cumhuriyet'te yazarım. Ha o zaman da ergenekoncu olurdum değil mi, unutmuşum. Neyse... Fazla düşünmemek en iyisi. Şöyle bir otomatik pilotum olsa da onu devreye geçirsem. Takılsın kafasına göre. 07.30 kalkıp, 09.00'da ofiste olsun. İş varsa yapsın, yoksa sessizce otursun. 18.00'da çıksın. Otobüste itişip kakışanlarla didişmeden, sıkışsın bir köşeye. Yemek yapsın evinde ve yine sessizce uyusun. Aman ha! Sakın düşünmesin. Enternasyonel mevzulara basmasın kafası. Siyasete bulaşmasın. Hinduizm'deki Buda'yı bilmesin, sinirlenmesin. İlk nükleer denizaltının adını merak etmesin. İnsan psikolojisinden anlamasın. Yorulmasın...Yaşasın. Yaşasın!! Nasılsa otomatik pilottan çıkınca da hayat farklı değil. Hiç değilse düşünüpte arıza çıkarmasın...

Hiç yorum yok: