30.04.2010

BİRİ ŞU SİSTEME RESET ATABİLİR Mİ?

Sabah ofise geliyorum. Kapıya postacının bıraktığı sarı "geldik bulamadık" tadında bir kağıt sıkıştırılmış. Üzerinde adım yazıyor. "Funda demirkaya" Evet soy ismimin ilk harfi küçük yazılmış özensizce. Saygılı devlet memuru diye kısa bir süre takılıyorum bu eğri büğrü yazılara. Sonra sarı kağıdın üzerindeki tarihe bakıyorum.
28.04.2010 yazıyor. Üzerinde de T.M. 16.00 yazıyor. Ama ben dün tüm gün ofisteydim diyorum kendi kendime. Neyse deyip postanenin yolunu tutuyorum ne geldi acaba merakıyla. Postanedeki yaşlı memur bayan, gözlüğünü burnun üzerine düşürüp evrakların içersinde ismimi arıyor. "bizde yok evrağınız" diyor. nerde peki diyorum. " PTT Kargoya sorun" diyor. Nerde PTT kargo diyorum. Anasının dininde bi yeri tarif ediyor. Taaa oralara gitmiyim şimdi bi telefon yok mu diyorum. Telefonu söylüyor çıkıp ofise geliyorum. Ptt kargoyu arıyorum onlarda orada olmadığını söylüyor. İçimden Funda yine seni buldu işte böylesine saçma bi durum diyorum. Kayıp mı peki benim postam? " Hayır dağıtıcı arkadslara sorun" diyor. Nerden bulayım dağıtıcı arkadaşları diyorum." Yani filan "gbi bişey geveleyip bi telefon söylüyor. Arıyorum. Telefonu açan yine sesinden belli agresif bir devlet memurumuz. Diyorum adıma posta varmış sizde mi? Memur azarlar bi ses tonuyla neredeyse "ne arıyosun lan" diyecekmiş gibi konuşuyor benimle. Evet diyor paket bizde. Getirecek misiniz diyorum? "e biz geldik artık siz geleceksiniz" diyor. Ama dün ben hep yerimdeydim gelmedi kimse diyorum." Hanfendiii" diyor" biz gelmiyoruz siz geleceksiniz" Tamam diyiip kapatıyorum. Kağıda yeniden bakıyorum. Sinirleniyorum. Oraya gitmek mesele değilde ortada görevini adam gibi yapmayan biri var! Neden ben zamanımı harcamak zorunda kalayım onlar yüzünden??? Yeniden arıyoruz. Diyorum beyfendi ben 4te ofisteydim sizin getirmeniz gerekiyor. Memur esip gürlüyor " hadi yaa kapa şunu hadiii" filan deyip suratımıza telefon kapatıyor. Arıyoruz yeniden sicil numarasını soruyoruz. Vatandaş olarak şikayette bulunmak en doğal hakkımız nihayetinde. Diyor ki" gel sen burda hallederiz. Ben 25 yıllık memurumm bee" yuhhh bir de tehdit ediyor. 55 yaşında olman 25 yıllık memur olman seni kendi gözünde ne tip bir statüye sokuyor bilemem ama 55 yaşına kadar saygı namına tek birşey öğrenemediğin kesin. NEDEN PTT TELEFON GÖRÜŞMELERİ KAYIT ALTINA ALINMIYOR BANKALARDA OLDUĞU GİBİ??? Rezalet!! Bunu yapan çok kutsal bir iş yapıyormuş gibi "BEN MEMURUMM!! ZAM YAPINN" DİYE ortalarda dolaşan, hani maaşını bizim vergilerimizle alan, vatandaşa hizmet etmekle yükümlü kişi! MEMURRR!! Biraz sonra sabah kapıya o notu yazan PTt görevlisi geliyor ofise." Hayırdır" diyo" bi sorun mu var?" Kağıdı alıp ayağa kalkıyorum." Siz mi bıraktınız bu kağıdı?"" Evet sabah bıraktım" Ama burda dünün tarihi var. " aaa yanlış yazmışım, düzelteyim deyip tarihi düzeltiyor kalemle. "Bu kadar büyütmeye gerek yok 4ten sonra şurdan gidip alın" diyor. İyi de hatalı olan sizsiniz siz getirin diyorum. Hala bana " bizim hatamız ne?" diye soruyor.. Deliricemm!!Lanet olsun yaa..Artık devlet bankalarında, resmi kurumlarda 40 yaş üstü, moruğu çıkmış, saygıyı sadece otobüste gençlerin kendisine yer vermesi zanneden insanları görmek istemiyorum! Bankalarda hala o yaşlılar "ne emekli olucam" konuşmaları yapıyor. Olmayın emekli filan. Açmayın gençlerin önünü! Orda o kasanın başında ölünn! Hatta siz öldükten sonrada ruhani benliğinizle hesaplara filan göz atın. Hey Allahım yaa!! Reset atsın biri şu sisteme yaa!! Bıktım insanların "yan gelip yatarım, rahatımı bozanın ağzına ....arım.." triplerinden. Devam edelim emi. Hakkımızı asla aramayalım. Koyun gibi hiçbirşeyi önemsemeden yaşayıp gidelim öyle. Birileri zamanımızı mı çalmış? Sinirlerimizi mi bozmuş? Bozuk paralarımız mı gitmiş boşverelim.. hay ben ne diyim yaa!!!

Hiç yorum yok: